dimecres, d’agost 09, 2006

Presentació (I)


Bé, en el segon dia de blog, potser serà millor que em presenti de forma més extensa:

Tinc 11 anys i visc a la Barceloneta. Em sento afortunat perquè puc passejar a la vora del mar al Parc de la Catalana de Gas (també anomenat Parc de la Barceloneta, a la imatge) i tinc molts arbres per escollir on pixar i gespa per olorar i llepar pixats d'altres gossos (m'encanta).

Cuiden de mi (bé, de fet, sóc jo que cuido d'ells) en Tophat i la seva xicota, la Joia. Vivim tots tres des de maig de 2005 en un petit piset de 55 metres quadrats que deixo ple de babes i pèls unes 8 hores després de que la parella l'hagi netejat a consciència (quina parida, això de netejar tant!). És un quart pis sense ascensor que em fa suar com un desgraciat cada cop que surto a passejar (collons, que un ja té una edat..!) però, per sort, a les nits puc dormir al terrat comunitari, on s'està prou fresquet (aquell parell es pensen que no sé que em deixen a dalt per no sentir el soroll que em fan les urpes contra el parquet... jeje...).
Poc a poc, seguireu coneixent les meves aventures i desventures en aquest blog caní.
Fins aviat. Llepades a tots/es.